Categories
Stiri

Sapte moduri de a calma durerea cronica, fara sa apelezi la pastile

Odata cu dependenta de calmante in crestere, persoanele care traiesc cu agonia durerii cronice trebuie sa gaseasca alternative. De la somn sau exercitii fizice pana la uleiul de canabis, acestea ar putea sa va ajute.

Insa, atunci cand medicamentele sunt administrate mai mult decat este prescris sau cand abuzati, ele pot avea efecte devastatoare – 2.000 de persoane din Anglia si Tara Galilor mor in fiecare an din cauza supradozelor.

Ce este durerea cronica?

Durerea cronica – definita ca durere care persista mai mult de trei luni – afecteaza aproximativ 28 de milioane de oameni in Marea Britanie la un moment dat in viata lor, potrivit cercetarilor Imperial College London.

Curele impotriva durerii cronice sunt cunoscute sub numele de opioide si sunt prescrise de medici pentru a trata durerea asociata cu anumite afectiuni medicale, cum ar fi artrita, fibromialgia si sunt foarte eficiente pe termen scurt.

7 metode pentru a calma durerile cronice

Aici vor fi prezentate cateva metode mai sigure pentru a calma durerea cronica.

  1. Ameliorarea durerilor sub forma de geluri, spray-uri sau lotiuni roll-on, precum si pachete de caldura si racire pot oferi o usurare eficienta.

In timp ce unele dintre aceste produse contin, de asemenea, ingrediente antiinflamatorii care pot irita tractul intestinal daca sunt luate pe cale orala, ele sunt sigure pentru a se aplica pe piele.

2. Tratarea durerii cu caldura si recoare functioneaza pentru o serie de conditii diferite, dar partea complicata este sa stii cand sa folosesti comprese fierbinti si cand sa aplici comprese reci.

Incepeti prin aplicarea caldurii (farmaciile vand tampoane speciale), pe zona afectata pentru a imbunatati circulatia si a relaxa muschii, apoi aplicati o compresa rece sau gel de racire pentru a reduce durerea si inflamatiile.

Raceala constrange vasele de sange si blocheaza impulsurile nervoase ale articulatiei. Continuati sa alternati intre cald si rece pana cand durerea se amelioreaza.

3. Durerea este epuizanta, ceea ce face o odihna buna de noapte sa fie esentiala pentru gestionarea ei. Dar poate fi greu sa te adormi.

Multi oameni se tem sa adoarma, intrucat atunci durerea este cea mai accentuata. Privarea de somn poate agrava durerea.

4. Suplimentul derivat din canabis poate fi util. CBD provoaca somnolenta, dar nu dependenta, asa ca este folosit de oameni ingrijorati de efectele secundare ale tabletelor de dormit conventionale.

5. Durerea cronica poate face oamenii sa se simta molesiti sau deprimati, dar pentru multi oameni, durerea vine si pleaca.

A ramane pozitiv intr-o zi proasta, stiind ca durerea se va rezolva si utilizarea tehnicilor simple de gestionare a durerii, inclusiv relaxarea si distragerea poate ajuta.

6. Cand durerea este intensa, este usor sa incepi sa respiri superficial, rapid, care te face sa te simti mai rau. Cu toate acestea, doar 5 minute de respiratie pe zi vor schimba modul in care inspirati si expirati si va face o diferenta reala in ceea ce va simtiti.

Fii comod pe un pat sau un scaun. Respirati lent si bland in partea de jos a plamanilor.

Insiprati de patru ori si expirati de patru ori. Pe masura ce ajungeti la o ameliorare a durerii cronice, incercati sa incetiniti procesul de respiratie, mai departe. Gasiti un ritm care sa va ajute.

7. Mentinerea activa este esentiala, deoarece lipsa exercitiilor fizice poate duce la muschi mai slabi, care sunt mai putin capabili sa sustina articulatiile, ceea ce duce la durere si instabilitate.

Exercitiile simple pentru imbunatatirea rezistentei musculare pot fi la fel de eficiente ca analgezicele pe baza de prescriptie medicala si chiar pot ajuta la amanarea necesitatii interventiei chirurgicale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *