Top 7 sfaturi pentru un stil de viata sanatos in familie

Planificarea unui stil de viata sanatos pentru o singura persoana este complicata, asa ca este un joc de minge intreg atunci cand vine vorba de a face acest lucru pentru intreaga familie.

Cu toate acestea, beneficiile nu pot fi subliniate suficient. O familie sanatoasa inseamna mai putine vizite la medic, ceea ce va ajuta sa va imbunatatiti finantele. Problema este ca pandemia a fortat multe familii sa ramana in casa si sa adopte un stil de viata sedentar.

Deci, in timp ce multi oameni iau masurile necesare pentru a atenua raspandirea Covid-19, a existat o crestere a comportamentelor nesanatoase, inclusiv a stilului de viata sedentar. Inactivitatea fizica este problematica pentru toata lumea dintr-o familie, deoarece creste riscurile de boli cardiovasculare, crestere in greutate si alte afectiuni. Deci, cum poate un parinte sa mentina intreaga gospodarie sanatoasa? Utilizati urmatoarele sfaturi.

Stabiliti obiceiuri alimentare sanatoase

Copiii isi vad adesea parintii sau tutorii ca modele de urmat. De aceea, daca parintii incurajeaza un stil de viata sanatos acasa, este posibil ca copiii sa adopte obiceiul si chiar sa il implementeze in viata lor adulta. In plus, cu cat obiceiurile sanatoase sunt aplicate mai devreme, cu atat devine mai usor pentru copii sa le imbratiseze. De exemplu, intreaga familie ar trebui sa se straduiasca sa manance gustari sanatoase si sa consume deserturi dulci doar la ocazii speciale.

Nu uitati sa pregatiti o dieta echilibrata in fiecare zi si sa includeti legume si fructe proaspete la fiecare masa.

Fii proactiv

Cand vine vorba de bunastarea generala a unei familii, fiti proactiv. De exemplu, daca un copil se lupta sa inteleaga anumite subiecte, nu va fie teama sa solicitati ajutor de la un serviciu de scriere de eseuri de renume precum grademiners.com. laweekly.com a publicat un articol cuprinzator despre cele mai importante platforme cu experti in subiecte care pot ajuta la imbunatatirea succesului academic al copilului tau in fiecare materie.

De asemenea, ar trebui sa fiti proactiv in intalnirile copiilor dvs. la medic sau stomatologi, deoarece ajuta la urmarirea dezvoltarii acestora. Prin urmare, luati mici pasi proactivi pentru a reduce nivelul de stres si pentru a va imbunatati bunastarea generala si a familiei dvs.

Somnul de calitate ar trebui sa fie o prioritate

Cand copiii sunt mici, este usor sa le ordonati sa mearga la culcare la o anumita ora. Cu toate acestea, odata ce imbatranesc, somnul devine mai putin o prioritate. Aceasta inseamna uneori ca dormi cel putin 6 ore; in alte zile, esti atat de ocupat incat esti norocos daca strangi 2 ore de somn. Stabilirea unei rutine de somn consecvente pentru intreaga familie este un obicei grozav de stil de viata, deoarece lipsa unui somn de calitate afecteaza starea de spirit si concentrarea.

In plus, s-ar putea sa nu vezi nicio problema in a le permite copiilor sa stea inca o ora doar sa se uite la televizor sau sa se joace. Problema este ca fiecare ora de somn pierduta se aduna in cele din urma pentru a forma o datorie de somn care in cele din urma duce la diferite probleme de sanatate, inclusiv accident vascular cerebral, hipertensiune arteriala, obezitate si depresie. Deci, in afara de stabilirea unei ore regulate de culcare pentru toti membrii familiei, parintii ar trebui sa fie exemplul principal.

Faceti timpul de legatura necesar

Timpul de calitate in familie vine cu multe beneficii, cum ar fi:

  • Invata abilitati de comunicare
  • Formeaza un sistem solid de sprijin emotional
  • Construieste increderea si sporeste stima de sine
  • Reduce problemele comportamentale
  • Invata copiii abilitati de viata
  • Imbunatateste sanatatea fizica

Traim intr-o lume in care majoritatea oamenilor sunt pe ecranele lor si multe familii petrec mai putin timp impreuna. Cu toate acestea, timpul pentru relatiile cu familia este crucial pentru a construi relatii mai puternice si mai sanatoase. Este, de asemenea, bun pentru mental, fizic si bunastare. De asemenea, ajuta la formarea unor amintiri minunate pe care intreaga gospodarie le poate revedea mai tarziu.

Faceti din activitatea fizica un lucru de familie

Desi exista numeroase avantaje ale exercitiilor fizice, a-l face ca o afacere de familie adauga un aspect distractiv. Nu trebuie sa fie un exercitiu obositor care implica echipament sau ipostaze complexe. In schimb, poate fi o simpla activitate fizica, cum ar fi plimbarea cainelui in fiecare seara sau stabilirea unei anumite ore in fiecare zi pentru a te juca sau a te plimba in aer liber. Mersul pe bicicleta sau jocul unui anumit joc de care se bucura copiii tai sunt alte modalitati excelente de a te bucura de activitatea fizica in familie.

Reduceti timpul de utilizare

Majoritatea familiilor au obiceiul de a manca in timp ce se uita la televizor sau de a-si petrece timpul liber atingand emisiunile preferate. Cu toate acestea, timpul petrecut pe ecran are mai multe efecte adverse, nu doar pentru copii, ci si pentru adulti. De exemplu, timpul petrecut pe ecran incurajeaza un stil de viata sedentar, ceea ce creste riscul pentru mai multe afectiuni de sanatate.

Trucul pentru limitarea timpului pe ecran este ca parintii sa dea un exemplu pentru copiii lor. In loc sa va uitati la televizor, alegeti sa cititi o carte cu copiii dvs. sau sa jucati jocuri de societate. In plus, utilizati aplicatii pentru a limita orele zilnice de ecran pentru intreaga gospodarie si pentru a va asigura ca toata lumea stie ca exista o anumita ora intr-o zi pentru a va deconecta de la electronice, inclusiv computere, televizor si telefoane mobile.

Din aceeasi categorie

Diferitele tipuri de femei

Femeile sunt la fel de diverse pe cat numarul lor, de...

Recente

Diferitele tipuri de femei

Femeile sunt la fel de diverse pe cat numarul...

De ce femeile traiesc mai mult decat barbatii?

Peste tot in lume femeile traiesc mai mult decat...

10 ritualuri de luna plina pentru a manifesta noroc, dragoste si vindecare

Din punct de vedere istoric, lunile pline au fost...